Ми розуміємо, що іноді при покупках виникають ситуації, коли потрібно здійснити обмін або повернення товару.  Здійснити повернення товару, який не входить в «Перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню», якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин, протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту покупки такого товару.

Ми докладаємо всіх зусиль, щоб забезпечити ваш комфорт та задоволення від покупок у нас.

Просимо обов’язково перевірити замовлення на пошті. 

Звертаємо вашу увагу на те, що для успішного обміну чи повернення товару необхідно мати скріншот квитанції підтверджуючий оплату.

Умови повернення

Всі товари на нашому сайті можна повернути або обміняти за умови:

  • товар не підійшов за розміром, кольором або іншими характеристиками;
  • товар був отриманий пошкодженим або з фабричним браком.

Товари, що не підлягають обміну чи поверненню

Засоби особистої гігієни косметика, або товари, у яких була відкрита захисна плівка\дозатор, поверненню не підлягають.

Як оформити повернення

Якщо ви бажаєте обміняти або повернути товар, будь ласка, зв’яжіться з нами.

Процедура обміну та повернення

Після отримання вашого запиту наш менеджер зв’яжеться з вами для уточнення деталей. Ви зможете повернути товар через службу доставки “Нова Пошта” або кур’єром. Після упакування товару відправте його на адресу, яку повідомить вам менеджер.

Розгляд заявки та строки повернення коштів

Ми обробляємо заявки на повернення протягом 1-3 робочих днів. Після підтвердження повернення кошти будуть зараховані на ваш рахунок протягом 2-5 робочих днів.

Транспортні витрати

У разі підтвердження фабричного браку або пошкодження товару під час доставки, всі транспортні витрати бере на себе наш магазин. В інших випадках транспортні витрати оплачуються клієнтом.

Дякуємо за ваше розуміння та співпрацю.